Olemme mukana Lapsen oikeuksien viikossa!

Vuonna 2022 Lapsen oikeuksien viikon teemana on turvallisuus.

Lapsen oikeuksien suunnistus 14.11.–17.11.2022

Kesälahden koulun vanhempainyhdistys järjestää Lapsen oikeuksien viikolla suunnistuksen lapsen oikeuksista. Rasteja on yhteensä 10, ja ne löytyvät alakoulun, päiväkodin ja Sovintolan alueelta. Jokaisella rastilla on keltainen kortti, jossa lukee yksi lapsen oikeus sekä rastin numero.

Rastit voi kiertää kuka tahansa, mutta koululaisille ja päiväkotiryhmille on lisäksi suunnistukseen liittyvä tehtävä. Tehtävään oikein vastanneiden kesken arvotaan pieniä palkintoja! Lisätietoja saat omalta opettajaltasi.

Kesälahden Vanhempainyhdistys on mukana Kesälahden joulun avajaisissa Sovintolassa 29.11.2019.

Tervetuloa mukaan löytämään joulun tunnelmaa!

Maailman suurin vanhempainilta 12.11.2019

Kesälahden koulun vanhempainyhdistys aikoo yhdessä koulun kanssa osallistua Maailman suurimpaan vanhempainiltaan. Tarkoituksena on järjestää asiatiedon lisäksi jotakin yhteistä kotia ja koulua yhdistävää toiminnallista tekemistä.

Palaamme suunnitelmien kanssa myöhemmin!

Kansallista Kodin ja Koulun -päivää vietetään perjantaina 27.9.2019.

Vanhempainyhdistys kutsuu kaikki kotijoukot mukaan osallistumaan koulupäivään.

Koululla on järjestetty sinä päivänä vaihtokirppis koulun puolelta ja vanhempainyhdistys järjestää oppilaille tekemistä johon on kiva osallistua niin kaverin kun perheenjäsenenkin kanssa.

TERVETULOA!